17. ОМ А ХУНґ. Частина 1

Що являють собою склади Ом А Хунґ? “Ом” означає ваджру форми, єдність прояву і порожнечі. “А” означає ваджру мови, єдність звуку та порожнечі. “Хунґ” означає ваджру розуму, єдність ясного усвідомлення і порожнечі. Їх називають “Три таємниці”. Коли немає ментального чіпляння за форму, яку сприймаєте, це єдність проявів і порожнечі. Форми й далі проявляються і ви їх сприймаєте, але вже не підпадаєте під їхній вплив – не чіпляєтеся за них як за “реальні”. Коли немає чіпляння до звуків, що сприймаються, це єдність звуку та порожнечі. Звуки продовжують чутися, але немає прив’язаності до їхньої “справжності”. Якщо розум не чіпляється ані за форми, ані за звуки, він природно відпочиває в єдності усвідомлення і порожнечі й, таким чином, більше не прив’язується до ментальних проявів, що виникають.

Три ваджри містяться у ваджрі розуму. Тому складами Ом А Хунґ позначені чоло, горло та сердце всіх божеств-їдамів. Хоча божества проявляються міріадами форм, суть їніх тіла, мови і розуму одна.

Ліцензія Creative Commons